tirsdag 7. februar 2012

Litle too late for Christmas?


Eg har utrolig masse kreativitet i meg, og ein av dei få måtene jeg kan få det ut er ved å scrappe. Så jeg reiser jo på folkehøgskule til neste år så jeg fikk i oppdrag av mammen å lage masse kort slik at eg slepp å stresse med det når jeg er på folkehøgskulen. Så i dag laget jeg en juleboks, så er jeg med på konkurransen til Nordsalten Hobbyklubb og, der du måtte ha hjerter i kort/boksen du laget for å ver med i konkurransen.



Så her kan du se hjertene.



3 kommentarer:

  1. Så flott den ble! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  2. Kjempefin boks du har laga! Og kjekt å sjå at det er "liv" på bloggen din igjen :-)
    Gleder meg til treffet i mars.. Ser du er påmeldt :-)

    Ha ein fin dag!
    Klem Mona :-)

    SvarSlett
  3. Så fin boks du har laget. Takk for at du deltar i utfordringen hos NSHK.

    SvarSlett