onsdag 16. juni 2010

Bryllups kortet/esken




Da var bryllups kortet eg har venta med å lagt ferdigt. Da ble veldig søtt, og eg likte da. Da er da en bestilings kort. Eg er kjempe fornøyd.
Også vil eg be dere som leser bloggen min om en liten ting. Om kan dere gå innpå facebook, også søke dere på hapoo.no og søke så ein liten Russian toy som heiter Yasmin. Dere må like gruppen og. Vis dere hadde gjort da så hadde eg blitt kjempe glad:D
Også blir eg med i en utfordring hos kortutfordringen.
Og hos Vitage.

7 kommentarer:

  1. Så nydelig bryllupskort du har laga!!
    Søtt ark du har brukt, og flotte tekstar :-D

    Eg er på jobb 14.30 - 21.31 lørdag og 07.00 - 15.00 på søndag. kom nedom når det passar...
    Du ønska små stempel til gutt og jente?? og tekstar?? Tar med meg litt forskjelligt eg... ;-)

    Klem Mona:0)

    SvarSlett
  2. så nydelig bryllupeske du har laget.
    flott farge og tekster
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem fra Benedicte

    SvarSlett
  3. Hvor er det en sød æske du har lavet.
    Jeg elsker selv at lave bryllupskort :)

    Tak for din deltagelse i vintageudfordringen

    SvarSlett
  4. Nydelig bryllupskort/eske :-) Takk for at du deltar i vintageutfordringen!

    SvarSlett
  5. Nydelig eske du har laget! :) Kjempeflotte detaljer og så mye jobb da! Tusen takk for ditt bidrag til Kort O Mania. Klem fra Jeanette.

    SvarSlett
  6. Så nydelig kort/eske du har laget. Lekkert resultat. Tusen takk for bidraget til utfordringen på Kort o Mania.

    SvarSlett
  7. så utrolig søtt og nydelig enkelt kort/eske du har laget :D
    takk for at du deltar hos både kort o mania og vintage udfordring :)
    klemmm fra Linda

    SvarSlett