tirsdag 18. mai 2010

Dåpsveske


Herlig liten veske ein kan ha gaver oppi. Eg brukte ett "papp" eg fekk kjøpt nede på scrappebutikken på stord, også teikna eg rundt da mønsteret på en papp med mønster på. Også laga eg en liten godtepose av et heilt vanelig A4 ark også klippet eg av til den størrelsen eg ville ha. Også limet eg da på den pappen, også pynta eg på pappen. An er knall søte synest eg. Da står foresten på an: Det kom en liten Prinsesse til en helt viktig adresse.
Eg blir også med i en utfordring med denne vesken. Utfordringen kan du finne her

5 kommentarer:

  1. ejjjj hvor er den dog sød

    100000 tak for at du deltager på Kort O Manias udfordring.

    SvarSlett
  2. å denne va søt :D
    takk for at du deltar hos kort o mania!
    klem fra Linda

    SvarSlett
  3. så nydeligt veske du har laget.
    flotte farger og pynt.
    takk for at du deltar på Kort o mania
    klem ;-)

    SvarSlett
  4. Denne var kjempesøt :-) Takk for at du deltar på utfordringen til Kort-o-Mania!

    SvarSlett
  5. Kjempefin pose du har laget. Flott pyntet. Tusen takk for at du deltar på utfordingen til Kort o Mania.

    SvarSlett